כל סוגי החיסונים

אנו מבצעים את כל סוגי החיסונים

בגורי כלבים מתחילים את סדרת החיסונים מגיל חודש וחצי או חודשיים (תלוי מתי הם מגיעים אלינו לראשונה) , אז הם מקבלים חיסון משושה ראשון
לאחר חודש הם מקבלים את חיסון המשושה השני וחודש לאחר מכן הם מקבלים חיסון משושה דחף שלישי.

המלצתנו היא לא להוציא את הגור מפתח הבית עד שהוא לא מסיים את כל סדרת החיסונים שלו שכן הוא עלול ,למרות היותו מחוסן באופן חלקי,לחלות במחלות גורים.

חיסון משושה

מגן נגד שש מחלות כלבים ביניהן מחלת העכברת (לפטוספירוזיס) שעלולה להדביק גם אנשים ולגרום פגיעה קשה בכבד .בנוסף חיסון המשושה חשוב כדי למנוע את מחלת הפרוו ואת מחלת הכלבלבת הנפוצות מאד בארץ ועלולות לגרום למחלה קשה ואפילו למוות.

חיסון כלבת

הגור שלכם יקבל חיסון כלבת שבועיים לאחר חיסון המשושה דחף. חיסון הכלבת הינו חיסון חובה שכן מחלת הכלבת הינה מחלה שעלולה להדביק בני אדם . ביחד עם חיסון הכלבת קימת חובה בארץ גם להחדיר שבב אלקטרוני- רכיב קטן שמוזרק מתחת לעור ושנמצא שם לאורך כל חיי הכלב.

בכלב בוגר יש לבצע פעם בשנה חיסון משושה , חיסון כלבת וזריקות נגד תולעת הפארק – טפיל מסוכן ונפוץ בארצנו שמועבר לכלב על ידי אכילת חיפושיות זבל -הזריקות ניתנות כל שלושה חודשים לאורך כל חיי הכלב.

חיסון משולש לחתולים

בגור חתולים יש לבצע שני חיסוני משולש המבוצעים בגיל חודשיים ובגיל שלושה חודשים.

חיסון המשולש מגן על החתול מפני שלוש מחלות חתולים – חתלתלת, הרפס וירוס וקליציוירוס (שפעת חתולים) שעלולות להיות קטלניות.
בחתול בוגר מומלץ לחזור על חיסון המשולש אחת לשנה

כאשר תגיעו אלינו לבית החולים הוטרינרי בבאר שבע ולהבים עם בעל החיים שלכם לצורך חיסונים הצוות שלנו ימליץ לכם גם על טיפול שיגרתי נגד תולעי מעיים ונגד קרציות ופרעושים.